Kiralık RED, sinema ve yüksek çözünürlüklü video üretimi için tasarlanan RED SCARLET-W sinema kamerası, DRAGON 5K Super 35 CMOS sensörüne ve REDCODE RAW görüntüleme hattına sahiptir. 5K’da çekim yapmak, 4K’dan yüksek çözünürlük sayesinde 4K çıktılarda bile üretim sonrası süreçte avantaj sağlar.
Kiralık RED, Kamera tercihi REDCODE RAW, Scarlet-W için tercih edilen formattır. RED’in çok yönlü ham codec’i, görsel olarak kayıpsız bir görüntü işlemeyi sürdürürken veri hızlarını azaltmak için dalgacık sıkıştırmayı kullanır. Bu verimli codec, mevcut birçok NLE yazılım programında kod çevrimi olmadan düzenlenebilir, ancak bir proxy iş akışını tercih ederseniz, ProRes veya DNx dosyaları aynı anda MINI MAG ortamına kaydedilebilir.
Kiralık RED Scarlet-W 5K İnceleme
Kiralık RED Scarlet Özellikleri
Kayıt çözünürlüğünün düşürülmesi, sensörün dramatik ağır çekim çekimler için daha yüksek kare hızları yakalamasını sağlar. SCARLET-W’nin DRAGON sensör pencereleri, ek kırpmayı telafi etmek için daha geniş lensler gerektiren ağır çekim kaydeder.
5K DRAGON Sensör: RED SCARLET-W’nin tüm gücü, alüminyumdan yapılmış nispeten küçük bir gövdede toplanmıştır. BRAIN’in boyutu ya da eksikliği, onu çok yönlü kılar. RED SCARLET-W, stüdyo tripod konfigürasyonundan el ve gimbal, drone veya araca monte durumlara kadar her şeyin üstesinden gelebilir ve kameranın ağırlığını aşan sinema kalitesinde çekim sağlar. BRAIN kamera, DSMC2 aksesuarlarıyla uyumludur.
RED Scarlet Özellikleri
REDCODE RAW: RED’in iş akışının temel taşı, sağlam REDCODE RAW dosya formatıdır. 2:1 ila 22:1 arasında değişen oranlarda dalgacık sıkıştırma kullanan REDCODE RAW, sıkıştırılmamış görüntü verilerinin aşırı depolama gereksinimleri olmaksızın ham dosyaların çok yönlülüğünü sunar. REDCODE RAW, RED ONE sinema kamerasının günlerinden beri var olduğu için, Adobe Premiere Pro, Blackmagic Design DaVinci Resolve, Apple Final Cut Pro ve Avid Media Composer dahil olmak üzere birçok yaygın NLE yazılım programı, REDCODE RAW çekimlerini kod çevrimi olmadan içe aktarabilir ve düzenleyebilir. düzenleme paketinde üretim süresinden tasarruf.
Apple ProRes ve Avid DNx Format: RED’in iş akışının temel taşı, sağlam REDCODE RAW dosya formatıdır. 2:1 ila 22:1 arasında değişen oranlarda dalgacık sıkıştırma kullanan REDCODE RAW, sıkıştırılmamış görüntü verilerinin aşırı depolama gereksinimleri olmaksızın ham dosyaların çok yönlülüğünü sunar. REDCODE RAW, RED ONE sinema kamerasının günlerinden beri var olduğu için, Adobe Premiere Pro, Blackmagic Design DaVinci Resolve, Apple Final Cut Pro ve Avid Media Composer dahil olmak üzere birçok yaygın NLE yazılım programı, REDCODE RAW çekimlerini kod çevrimi olmadan içe aktarabilir ve düzenleyebilir. düzenleme paketinde üretim süresinden tasarruf.
DSMC2 Form Faktörü: DSMC kameralarda olduğu gibi RED, DSMC2 kamera serisini çok çeşitli prodüksiyon iş akışlarına uyacak şekilde modüler olacak şekilde tasarladı. Orijinal DSMC tasarımından daha küçük ve daha hafif olan SCARLET-W, BRAIN’in kendisine kadar ayrıştırıldığında bir gimbal beygirine dönüşür. Aynı şekilde, profesyonel G/Ç bağlantıları ve pil gücü elde etmek için arkaya DSMC2 modülleri ekleyin. DSMC2 tasarımının diğer birçok parçasının birbiriyle değiştirilebilir olması amaçlanmıştır. Yeni lens kitaplıkları açmak için lens yuvalarını değiştirin. Ayrıca, takılabilen kablolar olmadan bir EVF monte edebilir veya LEMO kablosu aracılığıyla RED Kamera LCD’leri bağlamak için ayrı olarak satılan bir adaptör kullanabilirsiniz.
Renk Yönetimi:
- 17x17x17 3D LUT’ları destekler
- DSMC2 genişletme modülü ile değişken sayıda 3D LUT çıkışı
- Kullanıcı tanımlı şekillendirici 1D LUT’lar
- Dört yüzlü enterpolasyon, 16 bit işleme